Paziņojums par plānoto līgumu 9. panta kārtībā
Publicēšanas datums: 09/06/2017
I iedaļa. Pasūtītājs
I.1) Nosaukums, adrese un kontaktpersonas (norādīt visus par procedūru atbildīgos pasūtītājus)
Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs
Līvānu novada dome, 90000065595
Pasta adrese
Rīgas iela 77, Līvāni, LV - 5316
Pilsēta / Novads
Līvāni
Pasta indekss
LV 5316
Valsts
Latvija
NUTS kods
LV005
Kontaktpersona(-as)
Andris Kundziņš
Tālruņa numurs
26584713
Faksa numurs
65307255
E-pasta adrese
andris.kundzins@livani.lv
Interneta adreses
Vispārējā interneta adrese (URL): http://www.livani.lv
Pircēja profila adrese (URL): http://www.livani.lv
I.2) Kopējais iepirkums


Ja “jā”

Līgums ietver kopējo iepirkumu
Vairāku valstu kopējā iepirkuma gadījumā – piemērojamais valsts iepirkuma likums:

Līgumu piešķir centralizēto iepirkumu institūcija
I.3) Saziņa


Papildu informāciju var saņemt


Piedāvājumi vai pieteikumi jāiesniedz




I.4) Pasūtītāja veids un galvenā darbības joma


















II iedaļa. Līguma priekšmets
II.1) Iepirkuma līguma nosaukums
Autoservisa pakalpojumi pašvaldības autotransportam
II.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
NUTS kods: LV005(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu, kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)



Būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
Līvānu pilsēta, Līvānu novads
II.3) Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida un daudzuma apraksts vai līgumcena:
Līvānu novada pašvaldības autotransporta līdzekļu tehniskās apkopes veikšana, remonta darbi un auto rezerves daļu, smērvielu iegāde un automašīnu mazgāšana
II.4) Iepirkuma nomenklatūra (CPV)
Galvenās CPV kods | Papildu kodi |
---|---|
50112000-3 |
II.5) Iepirkums ir sadalīts daļās


Ja “Jā”, piedāvājumi jāiesniedz par:





II.6) Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma darbības laiks mēnešos: 12 vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas)
vai
no (dd/mm/gggg) līdz (dd/mm/gggg)
III iedaļa. Iepirkuma procedūra
III.1) Iepirkuma identifikācijas numurs:
LND 2017/21
III.2) Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma dokumentus
Iepirkuma dokumentus var saņemt līdz: Datums 20/06/2017 (dd/mm/gggg) Darba laiks Pirmdien, otrdien, ceturtdien - no plkst. 8:00 līdz 12:00, no plkst.13:00 līdz 17:00, Trešdien - no plkst. 8:00 līdz 12:00, no plkst.13:00 līdz 18:00, Piektdien no plkst. 8:00 līdz 12:00, no plkst.12:30 līdz 15:30
III.3. Piedāvājumā izmantojamā(-s) valoda(-s)























Citas:
III.4) Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi
Datums: 20/06/2017 (dd/mm/gggg) Laiks: 15:00
III.5) Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts)
(dd/mm/gggg) Laiks:
Vieta:
III.6) Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Savienības fondi


Ja “jā”, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
III.7) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Grupa, kurai piemērots zaļais publiskais iepirkums






















Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības attiecībā uz sociālo atbildību


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības, kas paredz inovatīvu risinājumu iegādi


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
III.8) Cita papildu informācija (ja nepieciešams)
Avots: pvs.iub.gov.lv