Paziņojums par plānoto līgumu
Publicēšanas datums: 22/03/2018
I iedaļa. Pasūtītājs
I.1) Nosaukums, adrese un kontaktpersonas (norādīt visus par procedūru atbildīgos pasūtītājus)
Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs
Ventspils Augstskola, 90000362426
Pasta adrese
Inženieru iela 101
Pilsēta / Novads
Ventspils
Pasta indekss
LV-3600
Valsts
Latvija
NUTS kods
LV003
Kontaktpersona(-as)
Signe Juškeviča
Tālruņa numurs
63628303
Faksa numurs
63629660
E-pasta adrese
signe.juskevica@venta.lv
Interneta adreses
Vispārējā interneta adrese (URL): http://www.venta.lv
Pircēja profila adrese (URL): http://www.venta.lv
I.2) Kopējais iepirkums


Ja “jā”

Līgums ietver kopējo iepirkumu
Vairāku valstu kopējā iepirkuma gadījumā – piemērojamais valsts iepirkuma likums:

Līgumu piešķir centralizēto iepirkumu institūcija
I.3) Saziņa

Tieša, neierobežota, bezmaksas piekļuve iepirkuma dokumentiem pilnā apmērā(URL): http://www.venta.lv

Piekļuve iepirkuma dokumentiem ir ierobežota. Plašāku informāciju var iegūt (URL):
Papildu informāciju var saņemt


Piedāvājumi vai pieteikumi jāiesniedz



Pilns nosaukums (arī reģistrācijas numurs)
Ventspils Augstskola,
Pasta adrese
Pilsēta / novads
Ventspils
Pasta indekss
Valsts
Latvija
Kontaktpersona (as)
Tālruņa numurs
Faksa numurs
E-pasts
signe.juskevica@venta.lv
Interneta adreses (-es)(ja nepieciešams)
Vispārējā adrese (URL): http://www.venta.lv
NUTS kods
LV003

I.4) Pasūtītāja veids un galvenā darbības joma


















II iedaļa. Līguma priekšmets
II.1) Iepirkuma līguma nosaukums
Komercializācijas stratēģijas izstrādes pakalpojumi
II.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
NUTS kods: LV003(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu, kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)



Būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
Ventspils
II.3) Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida un daudzuma apraksts vai līgumcena:
Komercializācijas stratēģijas izstrādes pakalpojumi
II.4) Iepirkuma nomenklatūra (CPV)
Galvenās CPV kods | Papildu kodi |
---|---|
73300000-5 |
II.5) Iepirkums ir sadalīts daļās


Ja “Jā”, piedāvājumi jāiesniedz par:




Maksimālais daļu skaits, ko varētu piešķirt vienam pretendentam:

Pasūtītājs saglabā tiesības piešķirt līgumus, kas ietver šādas daļas vai daļu grupas:
II.6) Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma darbības laiks mēnešos: vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas)
vai
no (dd/mm/gggg) līdz 17/06/2018 (dd/mm/gggg)
III iedaļa. Iepirkuma procedūra
III.1) Iepirkuma identifikācijas numurs:
VeA 2018/4
III.2) Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma dokumentus
Iepirkuma dokumentus var saņemt līdz: Datums 05/04/2018 (dd/mm/gggg) Darba laiks no 9:00 līdz 16:30
III.3. Piedāvājumā izmantojamā(-s) valoda(-s)























Citas:
III.4) Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi
Datums: 05/04/2018 (dd/mm/gggg) Laiks: 10:00
III.5) Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts)
(dd/mm/gggg) Laiks:
Vieta:
III.6) Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Savienības fondi


Ja “jā”, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
1. ERAF, Eiropas Reģionālās attīstības fonds , “Attālinātās medicīnas un tālaprūpes bezvadu sensoru sistēmas komercializācija” (Nr. KC-PI-2017/11)
III.7) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Grupa, kurai piemērots zaļais publiskais iepirkums






















Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības attiecībā uz sociālo atbildību


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības, kas paredz inovatīvu risinājumu iegādi


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
III.8) Cita papildu informācija (ja nepieciešams)
Avots: pvs.iub.gov.lv