Paziņojums par plānoto līgumu 9. panta kārtībā
Publicēšanas datums: 14/07/2017
I iedaļa. Pasūtītājs
I.1) Nosaukums, adrese un kontaktpersonas (norādīt visus par procedūru atbildīgos pasūtītājus)
Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs
Krāslavas novada Indras pagasta pārvalde, 90000018478
Pasta adrese
Pasta iela 2, Indra
Pilsēta / Novads
Krāslavas novads
Pasta indekss
LV-5664
Valsts
Latvija
NUTS kods
LV005
Kontaktpersona(-as)
par iepirkuma norises jautājumiem Valentīna Paramoka, iepirkuma priekšmeta piegādes jautājumos Inga Jākobsone
Tālruņa numurs
V.Paramoka-65621398, m.t. 263923919; I.Jākobsone-65625287, m.t. 26309300
Faksa numurs
65625242
E-pasta adrese
indra@kraslava.lv
Interneta adreses
Vispārējā interneta adrese (URL): http://www.kraslava.lv
Pircēja profila adrese (URL): http://www.kraslava.lv/pasvaldiba/iepirkumi
I.2) Kopējais iepirkums


Ja “jā”

Līgums ietver kopējo iepirkumu
Vairāku valstu kopējā iepirkuma gadījumā – piemērojamais valsts iepirkuma likums:

Līgumu piešķir centralizēto iepirkumu institūcija
I.3) Saziņa

Tieša, neierobežota, bezmaksas piekļuve iepirkuma dokumentiem pilnā apmērā(URL): http://Krāslavas novada Indras pagasta pārvaldē

Piekļuve iepirkuma dokumentiem ir ierobežota. Plašāku informāciju var iegūt (URL):
Papildu informāciju var saņemt


Piedāvājumi vai pieteikumi jāiesniedz




I.4) Pasūtītāja veids un galvenā darbības joma


















II iedaļa. Līguma priekšmets
II.1) Iepirkuma līguma nosaukums
Pārtikas produktu piegāde Krāslavas novada Indras pagasta pamatskolai
II.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
NUTS kods: LV005(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu, kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)



Būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
Krāslavas novada Indras pagasta Indras ciema Skolas iela 3
II.3) Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida un daudzuma apraksts vai līgumcena:
Pārtikas produktu piegāde Krāslavas novada Indras pagasta pamatskolai
II.4) Iepirkuma nomenklatūra (CPV)
Galvenās CPV kods | Papildu kodi |
---|---|
15000000-8 |
II.5) Iepirkums ir sadalīts daļās


Ja “Jā”, piedāvājumi jāiesniedz par:




Maksimālais daļu skaits, ko varētu piešķirt vienam pretendentam: 8

Pasūtītājs saglabā tiesības piešķirt līgumus, kas ietver šādas daļas vai daļu grupas:
II.6) Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma darbības laiks mēnešos: 12 vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas)
vai
no (dd/mm/gggg) līdz (dd/mm/gggg)
III iedaļa. Iepirkuma procedūra
III.1) Iepirkuma identifikācijas numurs:
KNIPP 2017/2
III.2) Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma dokumentus
Iepirkuma dokumentus var saņemt līdz: Datums 25/07/2017 (dd/mm/gggg) Darba laiks plkst.8:00 līdz plkst.16:00
III.3. Piedāvājumā izmantojamā(-s) valoda(-s)























Citas:
III.4) Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi
Datums: 25/07/2017 (dd/mm/gggg) Laiks: 15:00
III.5) Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts)
27/07/2017 (dd/mm/gggg) Laiks: 10:00
Vieta: Krāslavas novada Indras pagasta pārvaldes ēkā
III.6) Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Savienības fondi


Ja “jā”, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
III.7) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Grupa, kurai piemērots zaļais publiskais iepirkums






















Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības attiecībā uz sociālo atbildību


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības, kas paredz inovatīvu risinājumu iegādi


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
III.8) Cita papildu informācija (ja nepieciešams)
Avots: pvs.iub.gov.lv