Paziņojums par līgumu
Publicēšanas datums: 21/10/2016
I IEDAĻA. Pasūtītājs
I.1 ) Nosaukums, adreses un kontaktpunkts (-i)
Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs
Valsts asinsdonoru centrs, 90000013926
Pasta adrese
Sēlpils iela 9
Pilsēta / Novads
Rīga
Pasta indekss
LV-1007
Valsts
Latvija
Kontaktpunkts(-i)
Sēlpils iela 9, Rīga
Kontaktpersonas vārds, uzvārds
Gints Baburs
Tālruņa numurs
67408874
Faksa numurs
67408881
E-pasta adrese
iepirkumi@vadc.gov.lv
Interneta adreses
Vispārējā interneta adrese (URL): http://www.vadc.gov.lv
Pircēja profila adrese (URL): www.vadc.gov.lv
Papildu informāciju par iepirkuma procedūru var saņemt


Iepirkuma procedūras dokumentus var saņemt


Piedāvājumi vai pieteikumi jāiesniedz


I.2) Pasūtītāja veids un galvenā (ās) darbības joma (as)


















Pasūtītājs veic iepirkumu citu pasūtītāju vajadzībām
( Ja “Jā” sīkāku informāciju par minētajiem pasūtītājiem var sniegt pielikumā A )


II IEDAĻA. Līguma priekšmets
II.1. Apraksts
II.1.1) Iepirkuma līguma nosaukums
Ātrais tests vīrushepatīta C antivielu noteikšanai
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
NUTS kods: LV006(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu, kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)













Pakalpojumu kategorijas Nr.
(atbilstoši pakalpojumu līgumu nomenklatūrai)
(Pakalpojumu kategorijām 1-27, skatīt Publisko iepirkumu likuma 2.pielikumu)
Būvdarbu veikšanas vieta:
Piegādes vieta: Sēlpils iela 9, Rīga, LV-1007
Pakalpojumu sniegšanas vieta:
II.1.3) Paziņojums paredz



II.1.4) Informācija par vispārīgo vienošanos
Vispārīgās
vienošanās dalībnieku skaits:
vai
paredzētais
maksimālais dalībnieku skaits
Vispārīgās vienošanās darbības
termiņš
: gados
(no noslēgšanas dienas)
:
vai mēnešos
(no noslēgšanas dienas)
:
Pamatojums vispārīgās vienošanās darbības termiņam, kas pārsniedz
četrus
gadus:
Paredzamā līgumcena visā vispārīgās vienošanās darbības laikā (ja piemērojams; tikai cipariem):
Paredzamā līgumcena, bez PVN: Valūta:
vai
diapazons robežās: no
līdz Valūta:
Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums
un paredzamā līgumcena
(ja zināms):
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma apraksts
Ātrais tests vīrushepatīta C antivielu noteikšanai
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenais priekšmets | Papildu priekšmeti |
---|---|
33000000-0 |
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)


II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet pielikumu B tik reižu, cik ir daļu)
Ja “Jā”, piedāvājumi jāiesniedz par:





II.1.9) Var iesniegt piedāvājumu variantus


II.2 Līguma apjoms vai robežas
II.2.1) Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts, kā arī, ja zināms, paredzamā līgumcena un valūta vai paredzamās līgumcenas diapazona robežas un valūta vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida apraksts un daudzums vai paredzamā līgumcena un valūta vai paredzamās līgumcenas diapazona robežas un valūta (ieskaitot visas daļas)
Ātrais tests vīrushepatīta C antivielu noteikšanai
Paredzamā līgumcena, bez PVN (tikai cipariem):
70000 Valūta:
EUR
vai
diapazons robežās: no
līdz
Valūta: EUR
II.2.2) Iespējami papildu būvdarbu, piegāžu vai pakalpojumu iepirkumi


Ja jā,
to
apraksts:
Paredzamais papildu iepirkumu veikšanas
laika grafiks:
mēnešos: vai dienās:
(no līguma noslēgšanas dienas)
Ja paredzēts, iespējamo līguma atjaunošanas reižu skaits:
vai
iespējamo līguma atjaunošanas reižu diapazons
robežās: no līdz
Ja zināms,
regulāru publisku piegādes vai pakalpojumu līgumu vai noteiktā laika posmā atjaunojamu līgumu gadījumā,
turpmāko paredzēto līgumu slēgšanas grafiks:
mēnešos: vai dienās:
(no līguma noslēgšanas dienas)
II.3 Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma
darbības laiks mēnešos: 12 vai dienās
(no līguma noslēgšanas dienas)
vai
uzsākšana
(dd/mm/gggg)
izpilde
(dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1. Nosacījumi attiecībā uz līgumu
III.1.1) Informācija par nodrošinājumu (nepieciešamajām iemaksām) un garantijām (ja paredzēts)
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz avotiem, kas attiecīgos jautājumus regulē
III.1.3) Juridiskais statuss, kādā jāizveidojas piegādātāju apvienībai, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt līgumu (ja nepieciešams līguma noteikumu sekmīgai izpildei)
III.1.4) Īpaši iepirkuma līguma izpildes nosacījumi (ja paredzēti)


Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts
III.2. Dalības nosacījumi
III.2.1) Noteikumi piegādātāju izslēgšanai no turpmākas dalības iepirkuma procedūrā, kā arī iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai
III.2.2) Saimnieciskais un finansiālais stāvoklis
Minimālās prasības attiecībā uz piegādātāju saimniecisko un finansiālo stāvokli | Iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai |
---|---|
III.2.3) Tehniskās un profesionālās spējas
Minimālās prasības attiecībā uz piegādātāju tehniskajām un profesionālajām spējām | Iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai |
---|---|
III.2.4) Privileģētais līgums


III.3. Īpaši nosacījumi pakalpojumu līgumiem
III.3.1) Pakalpojuma sniegšanas tiesības ar normatīvajiem vai administratīvajiem aktiem ir rezervētas konkrētas profesijas pārstāvjiem


Ja jā,
atsauce uz attiecīgajiem normatīvajiem vai administratīvajiem aktiem
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojuma sniegšanu atbildīgā personāla sastāvs un profesionālā kvalifikācija


IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1. Procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums: |
![]() |
Piegādātāji jau ir atlasīti
![]() ![]()
Ja jā, iedaļā VI.3)”Cita papildu informācija” jānorāda jau atlasīto piegādātāju nosaukumi (fiziskām personām – vārdi, uzvārdi) un adreses
|
![]() |
Paātrinātās procedūras vai sarunu procedūras, ko piemēro saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 62. panta pirmās daļas 2. punktu, izvēles pamatojums: |
![]() |
IV.1.2) Piegādātāju skaits, kuri tiks uzaicināti iesniegt piedāvājumus slēgtā konkursā vai sarunu procedūrā vai piedalīties konkursa dialogā
Paredzētais piegādātāju skaits:
Ierobežota piegādātāju skaita izvēles kritēriji:
IV.1.3) Piegādātāju skaita samazināšana sarunu procedūras vai konkursa dialoga laikā, samazinot apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu


IV.2. Piedāvājuma izvēles kritērijs
IV.2.1) Piedāvājuma izvēles kritērijs




IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole


Ja jā,
informācija par elektronisko izsoli
IV.3. Administratīvā informācija
IV.3.1) Iepirkuma identifikācijas numurs
VADC 2016/25
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī saistībā ar konkrēto iepirkuma procedūru


Ja jā:
Paziņojuma
reģistrācijas
numurs OV - publikācijas datums
- publikācijas veids
:
(ja ir bijušas vairākas iepriekšējas publikācijas, izmantojiet šo apakšpunktu atkārtoti)
IV.3.3) Cita iepriekšēja publikācija saistībā ar konkrēto iepirkuma procedūru
IV.3.4) Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma procedūras dokumentus (izņemot DIS)
Termiņš, līdz kuram var saņemt iepirkuma procedūras dokumentus
Datums 16/11/2016 (dd/mm/gggg)
laiks 11:00
Drukātus iepirkuma procedūras dokumentus izsniedz par samaksu, kas nepārsniedz dokumentu pavairošanas un nosūtīšanas faktiskos izdevumus


Ja jā,
samaksas apmērs (tikai cipariem):
Valūta:
Samaksas kārtība:
IV.3.5) Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi vai pieteikumi
Datums: 16/11/2016 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00
IV.3.6) Slēgta konkursa, sarunu procedūras un konkursa dialoga gadījumā termiņš dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājuma nosūtīšanai atlasītajiem kandidātiem (ja zināms)
Datums: (dd/mm/gggg)
IV.3.7) Piedāvājumā vai pieteikumā izmantojamā(-ās) valoda(-as)























Citas:
IV.3.8) Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts)
16/11/2016 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00
Vieta: Sēlpils iela 9, Rīga, 308.kabinets
IV.3.9) Personas, kas pilnvarotas piedalīties piedāvājumu atvēršanas sanāksmē (ja nepieciešams)


Ja jā, norādiet informāciju par pilnvarotajām personām
Visas ieinteresētās personas
V IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA
V.1) Šis ir kārtējais iepirkums


Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai
V.2) Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Savienības fondi
Ja “jā”, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):


V.3) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības


Ja jā, norādiet informāciju par šīm prasībām:
V.4) Šis paziņojums saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu ir nosūtāms publicēšanai Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī


V.5) Cita papildu informācija (ja nepieciešams)
V.6. Iesniegumu izskatīšana
V.6.1) Iestāde, kas atbildīga par iesniegumu izskatīšanu
Pilns nosaukums (arī reģistrācijas numurs)
Iepirkumu uzraudzības birojs, 90001263305
Pasta adrese
Eksporta iela 6
Pilsēta / Novads
Rīga
Pasta indekss
LV-1010
Valsts
Latvija
Tālruņa numurs
+371 67326719
Faksa numurs
+371 67326720
E-pasta adrese
pasts@iub.gov.lv
Vispārējā interneta adrese (URL):
http://www.iub.gov.lv
V.6.2) Iestāde, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (attiecīgā gadījumā)
Pilns nosaukums (arī reģistrācijas numurs)
,
Pasta adrese
Pilsēta / Novads
Pasta indekss
Valsts
Tālruņa numurs
Faksa numurs
E-pasta adrese
Vispārējā interneta adrese (URL):
V.6.3) Iesniegumu iesniegšanas termiņi
Precīza informācija par iesnieguma iesniegšanas termiņiem:
Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 83. panta trešo daļu
V.6.4) Iestāde, kur var saņemt informāciju par iesniegumu iesniegšanu (vajadzības gadījumā)
Pilns nosaukums (arī reģistrācijas numurs)
Iepirkumu uzraudzības birojs, 90001263305
Pasta adrese
Eksporta iela 6
Pilsēta / Novads
Rīga
Pasta indekss
LV-1010
Valsts
Latvija
Tālruņa numurs
+371 67326719
Faksa numurs
+371 67326720
E-pasta adrese
pasts@iub.gov.lv
Vispārējā interneta adrese (URL):
http://www.iub.gov.lv
PIELIKUMS A
Papildu adreses un kontaktpersonas
Avots: pvs.iub.gov.lv