Paziņojums par plānoto līgumu
Publicēšanas datums: 15/12/2017
I iedaļa. Pasūtītājs
I.1) Nosaukums, adrese un kontaktpersonas (norādīt visus par procedūru atbildīgos pasūtītājus)
Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs
Pašvaldības iestāde "Komunālais dienests", 90009152652
Pasta adrese
Rīgas iela 115.
Pilsēta / Novads
Salaspils
Pasta indekss
LV 2169
Valsts
Latvija
NUTS kods
LV007
Kontaktpersona(-as)
Ojārs Kramiņš
Tālruņa numurs
29294891
Faksa numurs
E-pasta adrese
ojars.kramins@salaspils.lv
Interneta adreses
Vispārējā interneta adrese (URL): http://www.salaspils.lv
Pircēja profila adrese (URL): http://www.salaspils.lv/parvalde/publiskais-iepirkums
I.2) Kopējais iepirkums


Ja “jā”

Līgums ietver kopējo iepirkumu
Vairāku valstu kopējā iepirkuma gadījumā – piemērojamais valsts iepirkuma likums:

Līgumu piešķir centralizēto iepirkumu institūcija
I.3) Saziņa

Tieša, neierobežota, bezmaksas piekļuve iepirkuma dokumentiem pilnā apmērā(URL): http://www.salaspils.lv/parvalde/publiskais-iepirkums

Piekļuve iepirkuma dokumentiem ir ierobežota. Plašāku informāciju var iegūt (URL):
Papildu informāciju var saņemt


Piedāvājumi vai pieteikumi jāiesniedz




I.4) Pasūtītāja veids un galvenā darbības joma


















II iedaļa. Līguma priekšmets
II.1) Iepirkuma līguma nosaukums
Vasaras puķu piegāde PI “Komunālais dienests” vajadzībām 2018. gadā
II.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
NUTS kods: LV007(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu, kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)



Būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
Rīgas iela 115 k-1,Salaspils, LV2169
II.3) Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida un daudzuma apraksts vai līgumcena:
Vasaras puķu piegāde PI “Komunālais dienests” vajadzībām 2018. gadā
II.4) Iepirkuma nomenklatūra (CPV)
Galvenās CPV kods | Papildu kodi |
---|---|
03451100-7 |
II.5) Iepirkums ir sadalīts daļās


Ja “Jā”, piedāvājumi jāiesniedz par:




Maksimālais daļu skaits, ko varētu piešķirt vienam pretendentam:

Pasūtītājs saglabā tiesības piešķirt līgumus, kas ietver šādas daļas vai daļu grupas:
II.6) Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma darbības laiks mēnešos: vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas)
vai
no 01/04/2018 (dd/mm/gggg) līdz 04/06/2018 (dd/mm/gggg)
III iedaļa. Iepirkuma procedūra
III.1) Iepirkuma identifikācijas numurs:
PIKD 2017/5
III.2) Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma dokumentus
Iepirkuma dokumentus var saņemt līdz: Datums 29/12/2017 (dd/mm/gggg) Darba laiks no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst.8.00 līdz plkst.17.00, piektdienās no plkst.8.00 līdz plkst.14.00
III.3. Piedāvājumā izmantojamā(-s) valoda(-s)























Citas:
III.4) Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi
Datums: 29/12/2017 (dd/mm/gggg) Laiks: 10:00
III.5) Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts)
29/12/2017 (dd/mm/gggg) Laiks: 12:00
Vieta: Rīgas iela 115 k-1,Salaspils
III.6) Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Savienības fondi


Ja “jā”, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
III.7) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Grupa, kurai piemērots zaļais publiskais iepirkums






















Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības attiecībā uz sociālo atbildību


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības, kas paredz inovatīvu risinājumu iegādi


Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
III.8) Cita papildu informācija (ja nepieciešams)
Avots: pvs.iub.gov.lv